Psycholog

„Nie mamy wpływu na innych, ale możemy mieć wpływ na siebie i swoje życie„
Każdy z nas miewa problemy: w związkach z bliskimi, w pracy, ze sobą. Doświadczamy niepokojących objawów jak lęk, bezsenność, depresja.

Porozmawiaj o tym co Cię dręczy z osoba życzliwą i fachowo przygotowaną.
NIE BÓJ SIĘ WIZYTY U PSYCHOLOGA!

Pomoc psychologiczna jest dla każdego kto znalazł się w trudnej sytuacji życiowej lub pragnie rozwijać swoją osobowość i lepiej funkcjonować w życiu, czerpiąc z niego radość i satysfakcję.
Doświadczony psycholog – psychoterapeuta, członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego zaprasza

• porady
  • konsultacje psychologiczne
  • treningi relaksacyjne
  • psychoterapia indywidualna

Oferta skierowana jest do osób:

• doświadczających trudności w codziennym życiu
  • przeżywających kłopoty małżeńskie, rodzinne, wychowawcze lub zawodowe
  • cierpiących z powodu niepokojących objawów, jak lęk i depresja
  • mających trudności w kontaktach społecznych
  • znajdujących się w sytuacji kryzysowej (np. rozpad związku, żałoba)
  • poszukujących wsparcia
  • pragnących lepiej poznać i zrozumieć siebie
  • cierpiących na choroby psychosomatyczne (np. choroba wrzodowa , migreny, nadciśnienie)
  • zdecydowanych na intensywną, głęboką pracę nad sobą w procesie psychoterapii - w celu pozbycia się objawów nerwicowych i dotarcia do przyczyn ich powstania lub w celu lepszego, bardziej satysfakcjonującego funkcjonowania w życiu

Psychologia Cena
Wizyta 120 zł
Wizyta (pary)
150 zł

Ceny zawarte w cenniku mogą ulec zmianie. Niniejszy cennik nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego

mgr Mirosława Dominowska
Psycholog, Psychoterapeuta

Psycholog ze specjalnością psychologii klinicznej człowieka dorosłego, psychoterapeuta w trakcie szkolenia w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej, trener warsztatu umiejętności psychospołecznych. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Wieloletnie doświadczenie w pracy z osobami z nerwicą, depresją, psychozami, zaburzeniami osobowości, problemami rodzinnymi, kryzysami życiowymi, stresem. Oferuje konsultacje i porady psychologiczne, psychoterapię indywidualną, terapię par oraz treningi i warsztaty grupowe. Proponuje również pomoc psychologiczną osobom chętnym w zakresie rozwoju osobistego.

Specjalizuje się w terapii zaburzeń lękowo-depresyjnych, pomocy w kryzysach życiowych (rozpad związku, choroba, śmierć bliskiej osoby, silny stres, i innych), problemach wychowawczych.
Więcej informacji: www.pracownia-zrodlo.pl